morgon!!!!!!!

Godmorgon;) Ja jag har ett jäkla morgon humör jag vet!!! men nu är det bättre!

Driker kaffe och patrik sitter i gåstolen och röjer hahah;) så söt när han ska vinka till oss hahah;)

ja jag kanske ska byta BLOGG i dag då så jag kan göra om den och göra den finare så då får ni den addresen I STÄLLET FÖR ER SOM VILL FÖLJA DEN OCH SÅ;)  Tack snälla frida som ska hjälpa mig;) <3

SÅ SKRVER ADDRESSEN HÄR SEN DÅ;)


Jag hatar verkligen pengar när jag tänker på hur JÄVLA mycket vi ska ut med denna månad!!! det är ju fan inte klokt!!!! Blir sjukt less på ALLT just nu!!! så ska ringa mitt gamla jobb och kolla om jag kan få hoppa in nångång i månaden iaf och jobba, vore ju toppen;) kul med för den delen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0