Onsdag;)

Är totalt slut i dag, känns som man fan snart går in i väggen bara för m,an e så sjukt trött!!

Ja iaf så har min dag bestått av att städa , tvätta rensa bland en jävla massa papper!! fy fan vad tvätt vi hadde!!!Skulle ha tränat i dag men jag e så sjukt slut så vi hyrde en film i stället så det får bli det;)

Just nu tuggar jag nikotin sugtabbletter!!! ja jag vill sluta röka va fan man luktar skit, inte bra för hälsan, inte bra förnått helt enkelt!!

STEN HÅRD TRÄNING I MORN BLIR DET IAF;)

JA SÅ HÄR KAN DET SE UT NÄR VI GÅR OCH HANDLAR!!


HAHAHAHA...

GULLIS<3


HÄR ÄR LITE BILDER FRÅN MOBILEN JAG HADDE

HAHAHAH

pATRIK TRÄFFAR SIN MORFAR<3

NE NU SKA VI ÄTA VI HÖÖRS;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0