tatueringar

Har bokat tid för tatuering, skönt!!! har vetat länge vad jag vill ha men tar nån i taget bara!! men är många jag ska och vill göra!

så som hennes tatuering sitter så ska jag skriva jörgen i skrivstil..

skriva en text på ena sidan fast i skriv stil...............så blir det blommer och grejer runt och på rygg och så;)


på den ena vaden där roseten el fjädrar el vad det nu är hahah.. sitter så ska det stå patrik i skriv stil, ville bara visa denna bild för att visa var på vaden det ska stå!!


el varför inte nått så här stort för???? ganska snyggt faktist men man kan ju ta ett annat motiv i stället;)


sen ska jag göra ett band runt foten där det står marino och ola och ett kors som ligger på foten..

ja vi får vellan se;) blir nog bra sen!! men ska böraj med nå litet nästa månad så får vi boka in en ny tid när man har mer pengar och så;)

nu blir det mys med familjen, lille patrik har lite feber och är gnällig efter sprutan:( ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0