tja;)

Kul väder!! not hot!!

Men jag och patrik var ut en snabbis vi, sen hem och han fick lite mat nu ligger han och biter sig själv i fötterna hahah;)sötisen då:)

Ja i dag blir det träning fast jag har sån jäkla tränings värk fy fan men FAN DEN SOM GER SIG!!!

Annars händer inte så mycke man e fortfarande helt slut:)

så jäkla kul han försöker prata hela tiden, ååå det låter som om han nästan säger mammmmm och pappp ell daddddaaa hela tiden så nu lyssnar man spännt på att få höra mamma el pappa;)Man lär ju börja grina så då lär han ju aldrig mer våga säga det hahah<3

TILL DIG SOM  VAR ANONYM OCH VILLE HA LITE TIPS ANG TRÄNING OCH KOST, SÅ SKA JAG BERÄTTA NÅGRA TIPS JAG GÖR:)

Driker nästan bara vatten försöker typ drika 1 till 2 liter perdag
Äter frukost, lunch middag och nått i mellan målen för att inte kroppen ska förbränna muskler och lagra fett..
så ät ofta men små portioner.
läsk , saft , juce är värsta kalori bomben så skippa det!
Om jag äter pasta ris potatis till maten så ta inte så mycket av det, ta mer sallad till i stället!
skippa vitt bröd!!
ut och gå hälsta varge morgon el nångång på dagen, el gå på gym el gympa!
jag gymmar ju och då försöker jag köra som jag gjort förr och det är att försöka förbränna på cykel el crosstraner el gå band varge gång jag är där i ca 20 min -40 min beronde på vad jag orkar!
Sen kör jag alla muskel grupper så klart men tar så klart barakanske två muskel grupper per gång som ex biseps och triseps en dag och då finns det ju massa övningar man kan köra just på dom 2 mukelgrupperna och varge gång så så kör jag mage också!
så fort sätter jag så där fast kör då olika grupper per gång för att gå i genom hela kroppen!
Men jag vill ju ha en slank kropp som är hård med lite muskler då så klart så då kör man INTE för tunga vikter utan ganska lätta och många gånger i stället , om man vill bygga så kör man tyngre vikter! så låt säga att jag ska köra en övning i biseps då kanske jag gör den 18 ,15, 12 10, med lite lättare! visst i blan kanske jag kör på med lite tymgre men det gör inget!

Hoppas att du förstår annars bara fråga om du vill veta nått mer el så;) har skrivit lite tidigare i mon blogg om lite tips ang mat och så! Alltid kul om man kan hjälpa någon;)

HÄR ÄR NÅGRA BISEPS ÖVNINGAR SOM JAG TYCKER ÄR BRA
  



TRICEPS

  

MAGE

 

RUMPA

 

SEN FINS DET JU MASSA MASSA FLER!!!!!






Ne nu ska jag gå på gymet och köra rygg , mage och förbränna;)



vi hörs:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0