kan man slå vad om!!!!!!!!!!! ÄR jag garvid el vad fasen är det!!!!!!!!!!

Min och patriks morgon;)

busar ;)

vi gick upp med älskling i morse sen har det varit fullt össs hela morgonen;)

vi gjorde även lunch till hans pappi så han vart ju lite glad när han kom hem<3



mys hela morgonen har vi haft ,)

KAN MAN SLÅ VAD OM SEX???

Ja det kan man tydligen....

Vi har gjoet det hahah, jörgen står på sig att inge mys på 3 dagar, hmmmm säger jag!!!

vi får vell se;) Men bara för han säger så så kommer jag ju nu göra allt för att han ska bryta det löftet!!ALLT MENAR JAG DÅ hahah.... som jag skrivit för så har jag tappat en del av det efter jag fick barn så nu helt plötsligt efter hans lilla VAD så vände det ju totalt hahah;) Ja det är vell så att vi vill jaga lite inte bara vifta med lillfingret så får man!! el bara ge en kram och då vet man det är kört! Nej man vill nog ha lite lite motstånd då kommer lusten !! Jag trodde jag va tokig tills jag träffa Jörgen!! nopp han e lite tokigare hahah;) iaf så kan jag svära på att detta löfte kommer HAN ATT BRYTA GANSKA SNABBT<3

Tog i dag bilder påm kroppen hur den ser ut i dag så ska jag ta en ny bild om en månad så ska vi se om det händer nått nu när jag börjat träna!!! vi vill ju resultat eller hur??!!

Så här ser det ut nu iaf !!
                          
                         

                             så där jag nu hoppas jag att vi ser nån
                                   skillnad om en månad!!!!

ÄR JAG GRAVID??????????????????
Alltså jag har typ svettnigar , tycker det är asss varmt hela tidens resten tycker det är skit kallt!
Tuttarna e lite lite större säger jörgen iaf!!
kissar fan hela tiden
Ont i huvet
trött som ett assss
Får en känsla av att det rör sig i mgen till och från, el är det bara tarmarna som spökar?!! hmm..
Allmänt konstig!

Men hallå jag har ju stoppat in en sperla ju så det ska ju inte va så men kan man alltså ha blivit det iaf?? har han sånna jäkla super..........
Jag typ små blöder lite i blan och har ju haft fel vecka och allt men jag vet ju att man kan få det ändå ju!! Jag kan ju inte säga att jag alls känner mig redo  för det i gen!! jag vill må bra nu ett tag ju!!och vi har fullt upp med Patrik nu och vill ängna min tid åt han så klart!sen klart jag vill ha fler barn men helst inte nu!

IAF så får vi göra ett test och se, kan ju bara va att det spökar i kroppen på mig iaf!! jag hoppas på det!

ja vi får vell se då!




Ne nu moste jag springa och kissa sen blir det träning!! i morn ska vi bada med lilfisen i badhuset , guuud så mysigt!!!!<3 ha de gott:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0