jag vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad var det jag sa!!!! jag vann hahahah;) vadet alltså;) Ja jag är nog lite tävlings människa iaf hahah;) Huve saken jag vann så e jag glad ;)sa ju det !!!

Jag och lillen sov ut i dag medans älsklingen var i skolan!! skönt! I dag blir det träning och tvätta!! kul va??!!

shit vilket fint väder det är i dag wehooo loveli! vill ha sommar nu ju!!

Vet ni vad jag och syster ska ha syter dag om ett tag , var ju bra länge sen ju! så vi slår till den 25 de utan barn och ska bara umgås och mysa.... så ska jag hitta en present åt min älskling på fredagen för han fyllerpå lördag ju ....LAMKÖTT hahah, bra för mig! jag vet redan vad jag ska göra för han när han fyller år men det går icke att förtälja!!!!!!!!!!!!men på lördag åker vi till uppsala för att fira han;)

ne nu strässar min älskling mig

våran lilla vild katt patrik;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har undrat detta länge nu så jag måste bara fråga. Det är absolut inget illa menat! Men, jag undrar vad det är för knöl som Patrik har på huvudet?

2011-02-08 @ 16:03:34
Postat av: Anonym

ingen fara ;) förstår att man undrar, men det är ett så kallat smultronmärke som kom efter han föddes! vissa barn kan få så tydligen och det försvinner med tiden annrs kan man ta bort det:)

2011-02-08 @ 21:15:49
URL: http://louise
Postat av: Anonym

ingen fara ;) förstår att man undrar, men det är ett så kallat smultronmärke som kom efter han föddes! vissa barn kan få så tydligen och det försvinner med tiden annrs kan man ta bort det:)

2011-02-08 @ 21:16:14
URL: http://louise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0