2011

ja herregud  va lite skakis i morse ja när jag vakna vill ja lova haha. iaf 6 i morse när patrik ville ha mat" puhhhh" sen somna vi om så vakna vid nio då var det bra mycke bättre;) känner mig lite tom men annars är det lungt:)

I dag blir det ta det lungt och bara mysa! Men ååååå jag trodde det var söndag i dag men det va ju bara lördag! typiskt! ja ja en dag längre får jag stå ut;) sen e han hemma FÖR GOTT:)<3

Kändes trisst att fira utan han i går men vi får ha en egen ny år när han kommer hem då hahah<3

ja länge sen jag skratta så mycke som jag gjorde i går, ändå var det bara jag och syster som drack lite vin men det va kul;) länge sen vi gjorde;) höll på glömma tolvslaget men vi hann hahah..


ja hoppas ni haddde en toppen kväll;) kram i pjamas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0