då vart man 21 då hahah okey nått år äldre vart jag visst!

trött som vanligt då;) men vart ett år äldre i dag hahah,) typiskt!

älskling har åkt till skolan och jag och lillen ligger på soffan och morgon myser bara, skulle vilja sova en vecka typ.. i dag blir det bara go mat med mina älsklingar och jörgen ska laga mat i ENBERT FÖRKLÄDE hadde jag tänkt hahahah, sen blir han min lilla sexiga butler hela dagen , niceeee,)de e bra att fylla år då får man verkligen som man vill hahah<3

fast tänker er min älskling på bild i stället, bra mycket sexigare;)


till helgen blir det tårta och så med resten det blir mys,9 jag har önskat mig ett par skor , men då självklart hitta jag inte dom jag vill ha i gen, fan dom var ju sålda på tradera, dom svarta ni ser på min blogg är ju inte lätta att få tag i, då ska jag hitta dom begha elller hur det nu stavas hahah, men den färgen hittar jag inte heller hmmm! ska leta vidare...

hoppas ni får en toppen dag, jag ska iaf utnyttja denna dag och kväll TILL FULLOOOO hahah, ha en sexig butler är inte all som får! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0