döds sjuk kille av förkylning

När killar är förkylda då är dom DÖDS SJUKA hahah;) herregud,) ja så är dom flesta killarna, vi tjejer klarar av bra mycke mer har jag kommit fram till;) lite sött ändå när killen blir lite ynklig över en förkylning;)

Har stor städat, blir tok less på jävla damsugare, skit dålig och låter ju fan som om jag borrar genom sement!! inte okey! ska fan bränna upp skiten.. köpa ny nu!

Börja träna nästa vecka ska fan bli så himla skönt! tror ni jag har längtat el , jappppp! fy fan man e ju som en sladder påse som fan inte har en muskel el kondition kvar haha, va bra länge sen jkag gick så här länge utan att få träna, har ju tränat typ hela mitt liv innan, nu har det varit nästan ett års uppehåll av träning! så ska bli skönt att börja i gen! men vi prata nyss med badhuset i iggesund hahah dom e ju ett skämt!!!!! det lilla gymet med nästan inga redskap och ändå ska dom ha 1600 kr för 6 månader perskalle... hahaha det e jufan inte OK! gymet är pytte litet och inte så mycke redskap.. ehhh skulle inte trooo det va!

Det blir att ta med patrik till gymet;)

OBS!!! det är ej patrik på bilden!

på menyn i dag blir det korvstroganoff! GÖTTANS VETTE DU;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0