fest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lördag känns ju toppen ju;) jippi i dag blir det FEST FÖR HELA SLANTEN;)
ska bli sjukt kul med tanke på att det var så pass länge sen!

I går var lina och jonny hos oss vi käka middag och dom spela tv spel!!! La i lite färg på lina så hon kan slänga med sitt hår idag på krogen hahah;) ne rååå skämtosidooo;) Så himla kul att Lina bestämde sig för att fälja me!! va ju lika länge sen för henne som för mig;)

Just nu sitter jag hos syter, vi ska snart hem till sarah och göra oss i ordning och dricka lite vinichhh;)
Hoppas nån kan köra oss sen till andra sara för att gå i högklackat i ca 40 min   känns inte kul!! kommer inte va skönt iaf! bussarna upp till henne slutar ju gå kl 16 så det e ju lite tidigt!!!


i kväll blir det bara leggins och en vit tröja bara, inge märkvärdigt!! man behöver inte klä sig som en fjortis längre, ja menar jag e ju mamma och har mitt hjärta där hemma!! kanske känns ganska vardagligt men va fan vi e i hudik så!! "norrland"....känns BRA........;)



just nu!!! lite coolers hahha el inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0