godagens:)

Syter var hit i8 dag och hälsa på med milo;) kul att kusinerna får träffas ju lite<3 gjorde inte så mycke åt lite sallad och så;) sen ska den jäkeln träna och jag VILL ME JU!!!!ja jag vet jag får det soon;)

WEHOOO HITTA ETT JOBB I DAG JA, på gina trico i sundsvall som assisterande butiks chef hahah, ja jag har ju aldrig varit chef men det krävdes mest att man älsklade mode och kläder!!! och DET GÖR JAG VILL JAG LOVA.  sen har jag ju service vanan och sånt så vad fasen det jobbet skulle passa mig jäkligt bra ju;) fatta kul att få jobba med det då!!! men lär ju va hur många som helst som ska söka så kommer vell inte få det men JAG SKA PRÖVA IAF!!!:) så håll tummarna för mig;)

ne nu ner till tvätten vi hörs;)


Kommentarer
Postat av: En som önskar dig all lycka! :)

Håller tummar å tår och allt annat jag hittar jag kan hålla för dig! ;)

2011-01-27 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0