gör man nått annat en städar

Just nu har jag ont i mitt ben och känner mig bara almänt låg bara!!! Fy fan vill träna och få må bra bara, el så är det bara en sån dag i dag kanske, går ju över som sagt;)

Inte gjort så mycke i dag inte, fan det känns som man gör inget annat en städar tamme fan hela tiden, så less på att städa hahah. städa , tvätta och bla bla bla......... sjukt trisst!! Just nu ligger min lillfis i baby gymet och röjer;) Man blir ju sjukt glad av att se han iaf<3

SKÖNT NÄR PENGARAN KOMMER  så man kan åka och handla och fixa och dona med det som mostes..
 nu har vi fixat med tränings kort med så nu ska jag bara bli bra i benet. så JÄVLAR VAD JAG SKA LIGGA I:) jag mår bättre av det iaf..



                                   


                                 jag har hittat dom svarta skorna jag blogga om
                                         förut, fy fasen vad snygga , har mejlat till henne
                                 så får se då vad som händer <3
                                   

vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Meen gud va smal du blivit då :) jag har kvar hela häng magen :(

2011-01-19 @ 21:38:29
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.com
Postat av: louise

tycker, nej fy fan jag lova jag har med en jäkla häng mage kvar ja,även om jag gått ner så är det en jäkla häng mage kvar! hoppas den försvinner när man börjar träna bara:)

2011-01-20 @ 08:36:54
Postat av: Hanna

ja gud ja har 10 kg kvar att loosa ja känns ju inge kul... men men de e ju värt de :)

2011-01-23 @ 22:58:00
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0