känns toppen må jag säga<3

vet inte vad det är men känner mig ganska COOLERS I DAG toppen för mig för det händer ju inte allt för ofta hahah.

ÄR nog bara jävligt lycklig över att ha 2 fina killar i mitt liv, vårt förhållande känns bättre en någonsin faktist, har varit  jävla massa bråk och svajit förr innan han åkte in, man visste varken ut el in i bland nån av oss tror jag, osäkerhet och massa strunt. Men nu känns det mycket bra och bättre en någonsin och fy fasen vad det känns skönt. Hoppas det förblir så här då e det fasen toppen. i och försej så har man klarat av den perjoden när han satt inne så klarar man nog det mesta.Sen är det ju klart att alla bråkar i sina förhållanden, det moste man ju göra så klart, för att rensa luften och prata ut men bara man löser det på att bra sett.. kanske handlar me om att man blivit förälder då man moste mogna fort, sluta supa som man gjort och bråka om baggateller och bete sig som en fjortis, vilket jag moste jag erkänna att jag GJORT MÅNGA GÅNGER... men nu är det dags att lägga det bakom sig .. DET ÄR BRA MÅNGA SOM HAR DET BETENDET hahah.

jäjäjääää cooocoo nu bläddrara vi till nästa kapitel ...

blir film och nanna kudde i tid i dag ska upp tidigt för att åka in till stan, så vi hörrs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0