lite kul moste alla ha

varit till söderhamn och kollat ion där han ska träna golf, har ju där ett skit bra gym, stort som fen med massa pass så då blir det att jag går på pass där när han tränar golf och sen gymmar jag och badar i iggesund. perfekt;) sen åt vi pasta med kyckling så himla göttans:)


lillen sover nu och jag och min älskling ska spela ett spel hahah. så vi hörs sen:)



BARA för man blivit mamma och pappa så kan man ju inte lägga av att
ha det lite vilt el galet med varandra, då dör ju allt ut ,och jag är nog en sån som gillar att piffa upp det hela hahah, och han me så klart så varför inte göra det tillsammans..

folk kanske tycker det e pinsamt att prata om men va fan, vi alla har det ju och hur skulle vi annars få våra barn!!!! så det e ju fasen det mest naturliga som fins...så sluta skäms och gör vad fasen man vill<3 De e min mening iaf... Folk kanske tänker men vad fasen skriver hon , e hon inte klok el?? rätt SVAR PÅ DEN FRÅGAN ÄR: nej jag e inte klok bara som jag är!!!

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0