måndag

skönt väder. min lille plutt håller på att få tänder så det gör ont på han, stakars  liten. han blir helt galen när han ska bita på nått!! I dag haddee han lite sov morgon och vakna el gick upp vid halv tio på morgonen;) skönt!!! Kanske för han kramats med Nila hela dagen i går hahha<3 Nila e så söt för hon ville kramas hela tiden;)

i dag händer inte mycke, inga pengar så blir lungt, men i morn ska jag in och träffa syster och så ska jag sola , jag e blek som fan ju!!! inte okey! sen ska vi stor handla, skönt för snart ekar det i kylskåpet hahah;) och från och med i dag så börjar jag och jörgen att äta bara nyttigt och har en ätar dag i veckan, som på lördag då äter vi vad vi vill ochb resten av dagarna bara bra mat osv!! nu jävlar ska vi gå ner i vikt!!! slut ätet en massa skit NU!!! jag ska ner iarf 6 kilo till sen är jag nöjd!!! sen börjar jag träna och simma om en vecka typ så det blir perfa!!!

VAD FAN HÄNDE är det bara jag som inte alls har samma lust som förr el??? efter att jag fått bar´n så vart det inte alls som förr för mig!!! är det bara för man har fullt upp hela tiden el och är trött el vad är det?? skit jobbigt att jag känner så faktist!! hmmm ja ja det kommer vell till baka;) visst har man lust men inte som det var innan man skaffa barn!! typiskt!!är det nån annan som känner som jag el??

ne nu ska jag städa lite och så sen ut och gå................... vi hörs!!!
nu har patrik skit ont i sinna tänder el tandsprikning fyyyyy.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0