mmmmm

Va förbi syster och sa hej i snabbis i dag, är ju fasen isa halt ute ju... inte kul:(

fy fan vad jag hatar pengar!!! blir bara less på det!!  inte OK LÄNGRE............
Har städat lite och ska hoppa in i dushen om ett tag , ska ju tvätta mig med nå medel bara för jag ska opereras i morgon då. lite nervös är jag nog, jag har opereats massa gånger innan så det är inte det. har opererat, bort gallsten, gallblåsa, bröst, opererat fötterna tror jag 5 el 4 gånger.. men klart det alltid är lite nervöst varge gång, men det går bra:) skönt att få det gjort bara:)

På fredag så ska vi tjejer ut tror jag, så himla kul var ju fan ett år sen sist jag var ut! så det ska bli kul om det nu blir så;)



LESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0