Nu har jag väntat klart

I över nio månader på min älskling. I morgon kommer han:) fy fan vad skönt. Kommer hem för alltid. Ja kan knapt fatta det. Trodde aldrig denna dag skulle komma. Men i morgon kommer han o behöver aldrig åka till baka:) känner mig sjukt glad. Att vi klarat av detta med. Att ha ett förhållande när han suttit är inte alltid lätt. Men vi klarade de me:) då klarar man fan allt. Mina band till jörgen har blivit starkare under den här tiden. Kanske konstigt men de har de. O nu hoppas jag bara på att de blir lika bra när han kommer hem:) mycke har ju hänt sen sist han var hemma. Har ju fått patrik o de e ju stort. Han ska ju hem nu o bli pappa på heltid. Få känna på de me. Nu har ju bara jag tagit hand om allt. Så nu ska han me få ta sitt ansvar:) men nu kan allt bara bli mycke bättre och lättare:) tur han kommer nu så han inte missar allt med patrik:) han är ju ändå snart 4 månader. Så nu händer de ju saker med han hela tiden. Ja nu hoppas jag på ro o att allt funkar bra mellan oss alla :) jag har sett så himla länge fram i mot de här. O i morgon är den dagen:) fy vad jag ska pussa i hjäl han. Känner mig ny kär ha ha:) härligt:) nu ska min lilla prins få mat:) hej svejs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0