Onsdag<3

Vakna och fick nypa mig i armen hahah;) Det var ingen dröm att älskling låg där;) så himla skönt;)

Sen upp och så tog vi en tripp till stan , jörgen skulle på ett möte och jag skulle lämna till baka ett par jeans jag hadde köpt men dom satta si så där på mig så lämmna tillbaka dom! Köpte i stället en tröja och ett linne som jag behövde! BRA FÖR MIG NÄR JAG KAN HANDLA VISSA SAKER PÅ BARN;)

Sen har vi ätit kyckling file och sallad och bara tagit det lungt;) Älskling får ju bara vara hemma nu ett tag fram över och va ute vissa tider, men det gör inget bara han fick komma hem så e jag glad;)<3 ja känns lite overkligt;) Snart blir det film och lite choklad;) fy fasen vad gött!!!!

I morgon ska jag sova UT! har ju fasen inte hunnit vilat ut sen jag födde så ska se om jag kan de i morgon;) sköönt!

vi hörrs;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0