opereras

ÄNTLIGEN ska jag få OPERERAS, dom fick ett återbud så jag ska opereras på måndag, så jävla glad för sist så glömmde dom mig ju i två år. inte ok.... varge gång vi ska gå och läggga oss så får jag så sjukt ont i benen.. det vart värre efter gravideten, ja jag e fett för ung för att få åderbråk men tyvär så har jag fått det, har blivit mycke värre nu så det e så himla skönt att bli av med det , för det är varken snyggt el är nå smärt fritt, gör skit ont faktist , värre blir det om jag tränar eller går ut och går mycket.

så i morn ska jag in till stan och ta prover sen opereras på måndag, då tar dom ett ben och drar ut ådrer och sen stänger av nå kanaler i ljumskarna och syr i gen sen då, sen får jag vänta ca 3 månader tills jag får ta nästa ben. men sjukt glad att det blir gjort nu, jag har bråkat fett ang det här med läkaran, tillslut gjorde dom ultara ljud och massa tester och såg att blodet i mina ben bara åker runt i benen och inte upp till hjärtat som det ska så det blir nå jävla tryck i benen, så då fatta dom att det gör bra ont... skönnt skönnt....,9

snart blir det mat, mummsi, nästa vecka ska vi kanske till sundsvall så hoppas jag kan gå då hahah, ska till ikea och kolla runt lite<3 ja ja det går nog.. vi hörrssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0