så här snygg är jag

                             
Verkligen skit snyggt just nu! hahah.. men ska ta bort styngnen i morn ja, skönt som fen;)
                           
                                    gos ungen har blivit hel vild<3
Han ska rulla runt i hela sängen oc vända på sig så får ju kolla han flera gånger på nätterna så han inte ligger med ansiktet ner i kudden. blir ju orolig...sen är han lite arg och gnällig nu ang tänderna..

Nu på morgonen har jag damsugit och skurat och så.. har inte hunnit kommit ut en ja men snart är vi på g..ska hem till Lina och fika tänkte ja:) i morn blir det in till stan på systemet köpa nå göttit vin till lördag.. jag ska fan inte bli för full för då slutar det bara med att jag åker hem och kommer aldrig ut... och det skulle ju va skit tråkigt, jag e så sjukt lätt påverkad, så det blir bara några glas vin och sen bara en öl ute sen fan inge mer!!! ska ha kul på lördag , inte bli piss full....så det så..

älskling ska träna i kväll och jag ska laga nått gott sen blir det  MYS KVÄLL:)
ja just de älskling bytte bil i går till en combi i stället, fett SKÖNT.... den andra a3 an är ju så himla liten så nu vart det en a4 a i stället... tror jag att den heter hahaha....;) så där gjorde han verkligen en bra affär!!!

ne nu ska jag slut babbla.... hejsvejs:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0