shit vad kul...........

det kommer bli på lördag;) känner det direkt!!! va fan över ett år sen som jag var ut!! så nästa helg ska jag slå klackarna i taket wehoo..... och känner att det vore änu kulare att ha snygga skor då ju el vad tycker ni hahahah;)

shit vi kom nu hem från sarah och jonny så la vi patrik på golvet här hemma och han kryper nästan ! FY FASEN VAD DUKTIG HAN ÄR!!! nu dröjer det inte länge fören han kryper;) han kämpar på som fasen<3 mammas goooos unge;)
Vi käka middag hos dom i dag för jörgen skulle träna med jonny!!sen spela vi bingo lotto!! nej jag vann inte ett skit!!! fy fan för bingo lotto men jag ger mig INTE!!! varge söndag ska jag fan spela!!! Var himla mysigt, i går va vi ju dära all med då bjöd dom på middag !! mysigt liksom;) tråkigt inte syster och pierr var med i dag bara. men det blir fler gånger;)<3

  



så där ja gott folk, nu ska det nannas kudde soon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0