snyggast.se hahah..

allt har gått bra i dag, kom in på operation kl halv tre kom ut på upvaket typ halv fem, så fick man ju vakna upp och så då. Allt har gått bra iaf, har lite ont benen och var lite illa mående, men nu kännas det bättre. Men kul att man ska gå så här i 10 dagar innan dom tagit ut stygnen hahah..
  

japp så här snygg vart jag hahah. toppen;)

så träning kan jag börja med om 2 veckor ut och gå lite kan jag göra redan nu..
sen kommer jag ta andra benet med snart så det blir toppen.

hoppas i morn att jörgen får sålt bilen så han kan köpa en combi i stället, så less på 2 dörrars, bra mycke bättre om han köper en större och med 4 dörrar när man ska in med bilbarnstol och barnvagn och allt. nån ska komma i morn och titta iaf så får se dårå;)

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0