tisdag

Har ju inte varit det lättaste att ligga upp med ett ben på högar av kuddar i natt hahha, har lite värk i benet men ingen fara så . känns nästan som om jag har feber nu men det går nog över. HUR FASEN SKA JAG KUNNA DUSCHA med det här hahah, kommer se jävligt kul ut iaf, tur dom tog ett ben i taget.
Vi bestämde att vi ska ta en tjejkväll nästa helg i stället för jag kommer ha ganska svårt att få på mig nå snyggt med det här bandaget hahah, sen kanske det inte e så bra att dricka nått just nu. Och då har alla fått pengar me så det blir roligare då om alla kan vara med;)

Lollfisen rullar över på mage fort som fasen så man m,oste va beredd så han inte fastnar så, han e snabb vill jag lova;)  Hahahah i går när han hadde varit med sin pappa hela dagen när jag var borta så fick hah i gen känna på hur det är att ta hand om patrik själv, vilket är bra för dom så klart. det var skönt i gen att höra från jörgen att fattar inte hur du klarat det h'är själv Louise. nopp det är ingen dans på roser men man klarar allt..Det är jobb att ha barn;) Men det bästa som hänt<3

Mår jag lite bättre snart så kanske jag åker in till stan och möter syster och sara, bara för att ha nått att göra, less på att bara va här hemma just nu. ska först försöka ta en dusch hahah:) vi hörs:)



världen finast<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0