min dröm , din dröm

godmorgon en härlig onsdag va<3 hahhaa... min lillfis är super förkyld men tempen verkar va bättre, men utslagen och trött är han, utslagen på soffan , mammas lillplutt<3 hoppas det går över snart.

Är lite trött jag men vad fan det e man ju jämt så man e ganska van nu. denna dag kommer att inehålla mest mys och lungt med tanke på att min lille är super förkyld, onödigt att dra ut han när det e kallt ute..

skull vilja börja jobba lite i gen känner jag, jag älskade att jobba på fredenskulle där jag jobba lite innan jag vart gravid, kanske att jag får jobba lite där i gen om jag har tur...

skulle även vilja utveklas och kanske jobba som nånslags instruktör, som kanske med bodypump el ledare på nått pass el nått, jag var inne på det förr och skulle gå på audition el hur man nu stavar hahah.... men det skulle kunna bli på fri tiden i så fall. även kläder är ju ett STORT intresse... MEn mitt mål är att öppna ett eget cafe sen när lillen blivit större, ska jag satsa på det. skulle passa bra att öpnna ett typiskt stockholms cafe med bra lätta mat rätter som är gjort på det mesta med nyttigt alternativ och bra priser även bra öppetider... jag skulle göra det mesta själv, det skulle bli ett mysigt men endå ett snyggt cafe med lätter mat.. smothi, sallad , macker osv.... det är vad jag vill iaf. vill man nå sitt mål så moste man satsa.

MEN just nu ska jag stötta min sambo i hans golf så han kommer så långt han kan i det, så nu är det all energi på hans golf och lillen sen blir det min dröm<3



<3<3<3


morgon vikten i dag var 61.9 kilo... går åt rätt håll iaf. när jag skulle föda vägde jag ju 82kilo... hahaha det e tungt det...<3

vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0