snyggt, fult, el förjävla äkligt...

städat och tvättar. det e ju alltid lika kul. el INTE! moste fan skriva ett kors i taket!!!! JÖRGEN DAMSÖG I DAG  hahah... ja jag vart förvånad!! De e bra det för att det känns som man e en jävla städ kärring faktist!!

Imorse gav jag patrik gröt i gen och han fasen älskar det;9






mys på morgonen <3



den röda priken på huvet kallas smultron märke, det ska tydligen försvinna, vissa barn får så tydligen! annars kan man ta bort det om några år;)



VAD TYCKER DU ÄR SNYGGT OCH FULT???????????????????????

    bild  1. bild 2.
den här kroppen tycker jag e snygg...             den här me....

bild 3.bild 4.
den här kroppen skulle inte jag säga nej till..   DET HÄR KÄNNS INTE OKEY!!

bild5. bild6.
  inte okey...                                                 inte okey...
bild7.bild8.

           FÖR MYCKE MUSKLER.....                             för mycke nej tack!!!

SÅ VAD TYCKER DU?? VAD TYCKER DU ÄR OKEY, FINT EL FÖRJÄVLA FULT??

bild 1 till 8!!!!!

nu ska jag ner till tvätten vi  hörs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker 1 - 3 är jätte fina. tycker att du har jätte snygg kropp också!

2011-01-22 @ 23:52:00
Postat av: Anonym

ja det tycker jag med dom har men gillar bäst nr3 :) tack så mycket nu vart jag lite glad hahah:)

2011-01-23 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0