tjejer/killar!!

Min lillfis har varit jätte gnällig , ingenting var bra, ville inte sova el leka , el sitta i famnen ingenting var bra!! Han har vad jag tror "tandsprikning" så det gör ju ont och det kliar som tusan så de e inte så konstigt!! Nyss fick han en alvedon så skulle jag sätta på ny blöja ett litet tag efter men då hann han somna i min famn, gos ungen då<3 Så nu ligger han inlindad i en filt och sover;) Så det var vell svårt för han att sova om han har ont och kliar satan så klart!

                                           
                                                  så man blir ju lite lätt trött i bland;)

                                               
                                             

.....................................................................................................................................................

KILLAR OCH TJEJER NÄR DOM SKA GÅ UT!!!
 JA killar drar ju oftas bara på sig nåt ju så är det ju bra så, dom ser ju ut som dom gör lixsom.
Medans vi tjejer ska planera hmmm vad ska jag ha för frisyr??
kläder??
Skor??
vad ska jag dricka under kvällen??
Hur ska jag sminka mig ??
Vad för smycken passar till osv...
Allt moste passa i hopp och kännas bekvämt! Inte för slampigt och inte för tråkigt!!nått mitt i mellan!!
Vad ska dom andra ha på sig??
Har jag snygga naglar och bla bla...
Ja allt planeras redan några dagar innan!!!
Moste köpas helst nya kläder innan man går ut så man känner sig perfekt och bekväm!!!

VA FAN SÅ ILLA ÄR DET JU VERKLIGEN INTE FÖR KILLAR!!
Stor skillnad på oss hahahah....

                                                   
                                   Ja antingen så ser dom ju ut typ så här som en fågelskräma el nått!!
                                      och det är ju inte att göra så mycke åt!! el jo man kan förbättra det så klart!!

                          
                                 Eller så är dom bara jävligt snygga jämt!!
                                         född så liksom!!!!<3

                                              
                                               Vi tjejer kan ju förvandla oss
                                                     ganska duktigt!!!!

Ne men ha en bra kväll, vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0