allt går att förändra om man bara vill!!

ÄR blek som fan ju dags att sola lite, så lär ju åka nin till stan och sola ja;) Skit att dom tagit bort solariet i badhuset här ju så man moste åka in till stan!! ja ja...

Nu har det raderats mitt förflutna, det hör inte hemma i det nya!! vad som hänt förr är inget som betyder el nått man ska ha med att göra i dag!!

 För 2 dagar sen så var det exakt 4 år sen som jag förändrade hela MITT LIV... känns så jävla bra!!! drog från stockholm gjorde en en behandling och sen dess förändrades HELA MITT LIV!!! finns INGET som skulle kunna få mig att gå tillbaka till det!!KÄNNER MIG SJUKT STOLT ÖVER MIG SJÄLV;)


då hadde jag aldrig fått det finaste som fins ju!!! men tackvare att jag gjorde nått åt livet så fick jag världens underbaraste son<3



sen hadde jag ju aldrig träffat världens underbaraste sambo.. vi umgicks nångång när jag bodde i skithålet berga, men då hadde han tjej och jag var i mitt fulla esse alltså full av skit och vara bara helt utan hjärna "var nog många som tyckte" säkert många el jag vet vad folk snacka så mycke skit under den tiden!!!! jag var både det ena och det andra tydligen!!! TITTA DIG I SPEGELN OCH TÄNK EFTER VAD DU VA ME KANSKE!! jag var iaf inte okey , mådde inge vidare då heller!!! uschh fy och bläää!!!! IAF så hadde vi aldrig blivit ett par då iaf inget bra par med tanke på att jag inte brydde mig om ett skit just då!! så tur var att han hadde tjej och jag var som jag var just då!! sen sågs vi när jag hadde flyttat hit till hudik massa massa ÅR SENARE, och jag vart stört KÄR, han med tydligen<3 trodde aldrig jag skulle bli kär och bla bla.... men ack så lurad jag vart:) OCH NU ÄR MAN VÄRLDENS LYCKLIGASTE MED barn och man;) DET NÄR JU FAN TOPPEN<3



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen!!! Du ska inte bry dig om det som gör dig ont från förr!! Jag är grymt stolt och glad för din skull!! Ta hand om det fina du har nu och glöm bort allt skit som va!!! Du är värd så mycke mer än det. Skiten finns kvar, men du har oxå tagit lärdom av det?!?! Nu är du stark och gör din grej, kör bara kör... Du har två fina killar i ditt liv nu, ta hand om dom och låt skiten äta sin egen skit!!!! Love you, och har alltid gjort och kommer alltid att göra!!! You eat shit to breakfast, so you eat dome with out a issue!!! Jag hoppas verkligen att du förstår vad jag menar!!! Pissa på dom, det är knappt värt det, för du är bättre och starkare nu!!!



Massa hårda kramar från mig!!! You gooo girl!!! Puss

2011-01-26 @ 10:10:33
Postat av: Malin

Glömde säga att patrik är helt underbar!!! Massa grattis till er som skapat denna fina lilla person, underbar bebis!!!



Och all lycka till er!!!



Puss och kram

2011-01-26 @ 10:14:14
Postat av: Anonym

tack gumman;) känns så skönt att höra;) ja verkligen jag har varit där och då var då och nu är nu!! helt rätt pissa på det som var;) ja nu har jag det för bra i bland känns det som , om jag jämför med förr så, i bland får man nypa sig i armen och se om det är en dröm el inte!! hoppas du med har det bra för det är du fan värld;) love you gumman <3 tack för dina fina ord<3 massa kramar<3<3

2011-01-26 @ 10:32:33
URL: http://http://louisenotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0