VART BULLBAK I STÄLLET FÖR TRÄNING;)

det här har jag gjort i dag!!!


Bakat bullar i stället för att tränat hahah;) bra när man fortfarande känner sig knä svag!

Ja ja då blir det bara extra hårt i morn i stället;) ja fy fan att va dålig 2 dagar e ju fan inte ok men men händer ju inte allt för ofta att man e ut längre så;)

Så min dag har jag städat som en tok och bakat bullar och myst med Patrik<3

världen bästa<3

bästa som finns;)

Men hadde himla kul med brudarna i lördags moste jag säga ju!!!;)

Men åkte hem kanske vid ett tiden men det känndes bra iaf;) började känna mig GANSKA SLIRIG DÅ SÅ VAR JU BRA DE IAF HAHAH;)

ja jsut de kl tio i går kväll var det en liten patrik som rulla runt och försökteb ställa sig upp i sängen så vi fick sätta ner sängen så han inte kan ta sig över ;) lilla troll ungen hahah...

Tydligen så ställde jag mig upp när jag var 4 månader i sängen så det kanske är patriks tur snart då så lika bra att få det gjort så inget händer!!

 LÖRDAGS................................................

                              

GLADA<3                           SYSTER OCH SARAH <3

                             

                                               JAG OCH LINA<3
                           
                                       HOS SARA INNAN VI GICK UT ;)
                           

                                BARA JÄVLIGT GLAD;) SARAH

                           
                                         JAG   ;)
                           MEN BAKIS HAR JAG NU VARIT I 2 DAGAR HAHAHHA ... JA JA MAN TÅL VELL INTE SÅ MYCKE LÄNGRE DÅ HAHAH<3

NU SKA JAG MYSA MASSA VI HÖRS;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0